21.4.2015

Kerrankin kunnon kengät!

Eilisistä vaalitunnelmista onkin hyvä siirtyä hieman kevyempiin aiheisiin.

Nimittäin kenkiin!

Minun on tunnustettava, että olen aina ollut melko laiska ostamaan kenkiä, ja olen myös valitettavan usein pihistellyt kunnollisten kenkien ostamisessa, vaan sen sijaan tyytynyt opiskelijabudjetin hintaluokan kenkiin, jotka ovat sitten myös kestäneet sen mukaisesti... Kunnon kenkiä on myös lähes mahdoton löytää, varsinkin talveksi. Kesäkenkiä ja korkkareita mulla sitten onkin senkin edestä.

Mutta niinhän sitä sanotaan, ettei köyhällä ole varaa halpaan.

Joten tämä ajatus mielessäni ostin toissaviikolla KooKengän alekupongin sponsoroimana nämä Vagabondin kaunottaret! Olen jo pitkään etsinyt hyviä ja kestäviä syys/kevätkenkiä, jotka välttäisivät myös pikkupakkasilla. Nämä ainakin ensivaikutelmaltaan tuntuvat sopivan juurikin näihin tarpeisiini!



Testasin kenkiä myös tanssilattialla viime lauantaina, ja hyvin onnistui jopa ripaskat! ;)

Koska kyseessä ovat kangasnilkkurit, suojauduin toki myös asianmukaisesti vesihaitoilta. Vinkki: suihkuta ulkotiloissa!



Oon myös aika innoissani, koska voin vihdoin pitää pitkän talven jälkeen myös kevät-trenssiäni!



Oho kengät ehti saada jo vähän osumaa ja kissankarvoja.


Kuvista kiitos mun hovikuvaajalle Tommille! Pus pus.

Ainiin, vinkki jyväskyläläisille! Jyväskeskuksen Seppälä lopettaa, joten liike on pullollaan huimia alennuksia, sekä kaikki normaalihintaiset tuotteet - 40 %! Kannattaa käydä tsekkaamassa!

Ave

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti