9.7.2015

Koruhullun salaiset unelmat

Tänään tuli taas todistettua, kuinka hyvin pienet asiat tuovat hyvin suurta iloa.

En tiedä, onko se tullut vielä täällä blogin puolella ilmi, mutta minä rakastan korvakoruja! Mitä näyttävämpi koru, sen parempi! :D Vielä muutama vuosi sitten mulla oli päällä korvareikien venytysvaihe, jolloin näyttävät kaulakorut korvasivat korvikset, mutta sittemmin olen antanut korvareikien umpeutua takaisin normaaliin mittoihinsa ja korvakorut ovat syrjäyttäneet suosiossa kaulakorut.

Tietenkin näitä korviksia tulee sitten haalittua sieltä sun täältä, ja jossain vaiheessa tulee eteen se ongelma, ettei uusille koruille ole enää tilaa! Joo tiedän, first world problems. Ei tietenkään tulisi kuuloonkaan piilottaa osaa koruista pois (ei sillä, eivätpä ne mahtuisi mun kolmeen korurasiaankaan), saati heittää niitä menemään. Sus'siunakkoon!

Joten tänään oli ilo ylimmillään, kun bongasin Forumin SurpriseMe -liikkeestä tämän korutelineen!


Oho onpas kissankarvoja.
Kyseinen liike löytyy siis täältä Jyväskylästä Forumin alimmasta kerroksesta, lasten leikkipaikan takaa. Tsekkaa nettisivut täältä.

Olin itse asiassa joskus bongannut tuon samaisen korutelineen netin uumenista, ja harmittelin jo silloin, kun löytämältäni nettisivustoltani ei ollut sitä enää tilattavissa. Koruintoni jakavat henkilöt varmasti jakavat kanssani myös sen tuskan, kun sitä juuri oikeanlaista telinettä on niin vaikea löytää!



Joten eikun tuumasta toimeen! Tuon oikealla olevan telineen ostin vuosi sitten Jenkeistä, ja tarkoitus olisi jossain vaiheessa maalata se, öh, ei-niin-sinikseksi. Keskimmäinen idea puolestaan on kopioitu eräältä kaverilta. :)



Tuo lipasto on myös mun lemppareita. Se on hankittu talvella muuton yhteydessä Tori.fi:n kautta.



Kylläpä nyt on taas väljää! ...ehkä jopa tilaa uusillekin korviksille? ;)

Ave

Ps. Ostin eilen ex tempore -liput Pariisiin lokakuuksi! Jännää! En ole kyseisessä kaupungissa koskaan käynyt, joten saa heittää vinkkejä!

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Hihi, eikö vain! Arvaa vaan mun joka-aamuinen tuska, kun en osaa päättää, mitkä laittaisi kunakin päivänä päälle. :D

      Poista