5.11.2015

Meidän Halloween 2015

Minulla on viime aikoina ollut hieman terveysongelmia, joten tämä bloggaus on siitä syystä jäänyt vähän vähemmälle. Epämääräinen oireiluni on nyt jatkunut jo kohta kaksi viikkoa, ja viime lauantai kului lähinnä sängyn pohjalla. Oli vähällä, etten joutunut perumaan koko Halloween-juhliani!

Onneksi minulla oli täällä monta apukättä, jotka hoitivat leipomiset minun hoitaessa itseäni, ja sain skarpattua juuri ennen vieraiden saapumista sen verran, että jaksoin seurustella koko illan, eivätkä viikkojen valmistelut menneet hukkaan. :)

Päivä ei siis mennyt aivan käsikirjoituksen mukaan, mutta juhlat olivat silti erittäin onnistuneet ja vieraat viihtyivät! Myös vieraiden asut olivat toinen toistaan hienompia!

Tässä kuvakollaasina meidän iltamme:









Isäntäpari




















Kiitos kaikille vieraille, ja erityiskiitokset mun apukäsille Jasminelle ja Heidille, sekä tietenkin mun rakkaalle Tommille upeista meikeistä! 

Näillä jaksaa taas pitkälle syksyyn! :)

Juhlitteko te Halloweenia?

Ave

Ps. Tää oli mun sadas postaus! Jee! :D

4 kommenttia:

  1. Ihanaa, kun ihmiset jaksaa panostaa teeman mukaiseen pukeutumiseen ja tarjoiluihin! :) Tosi kivalta näyttää teijän halloween-pippalot!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, olivat oikein onnistuneet bileet alkuvaikeuksista huolimatta! :) Ihana, kun vieraatkin jaksavat panostaa!

      Poista
  2. Hyvältä näyttää! Ihanaa kun ihmiset jaksaa nähdä vaivaa pippaloiden järkkäämiseen ja vielä ihanampaa kun vieraat jaksavat nähdä vaivaa asujen eteen :)

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Todellakin ihana, kun vieraatkin jaksavat nähdä vaivaa! Olen tainnut tähän mennessä järkätä jo niin monet teemabileet, että kaveritkin tietävät minun pukupakko-periaatteen. :D

      Poista