23.12.2015

Uudet lempihousut

Voitte vain arvata mun fiiliksen oli tänäaamuna, kun katsoin ikkunasta ulos lumiseen maisemaan. Jospa sittenkin tulee valkea joulu! Vielä pitäisi yksi päivä sinnitellä pakkasen puolella, pliiiis! :D

Lumi tietenkin inspiroi asukuviin, nyt kun flunssakin alkaa hellittää. Eilen myös kävimme siskosten kesken kiertämässä Kuopion Matkuksen alelaarit, eikä sieltä tietenkään tarvinnut tyhjin käsin lähteä. :D Tosiaan, olen siis jo joulunvietossa kotikonnuilla Savossa. :)

Pari viikkoa sitten bongasin nämä ihanat turkoosit farkut Facebook-kirppikseltä, ja niistä tuli kertaheitolla uudet lempihousuni. Vaatekaappini värimaailma painottuu lähinnä murrettuihin sävyihin, joten näihin housuihin voi yhdistellä lähes minkä tahansa yläosan.





Kuvan ihana kukallinen paita on eilinen löytö NewYorkerista. DinSkon kengät puolestaan löysin kirppikseltä jo kesällä, ja ne ovatkin olleet koko syksyn lähes päivittäisessä käytössä.





H&M:n alelaarista löytynyt ohut punaruskea neuletakki on myöskin miltei jokapäiväinen asuste siltä varalta, ettei pelkä paita takin alla riitä. Värikin sopii yhteen asun kuin asun kanssa.



Keltainen villapaita on NewYorkerista, tosin ostettu jo aiemmalta Matkuksen visiitiltä syksyllä. Helmet löysin kirppiksen kautta viime viikolla, ja ne luo kivan yksityiskohdan asuun.





Mitäs tykkäätte asuista? Entä oletteko jo ehtineet kierrellä kauppojen alennusmyyntejä?

Tällä kertaa kiitokset kuvista menevät Anu-siskolle! :)

Toivottavasti viimeisetkin joulukiireet alkavat helpottaa, jotta huominen aatto alkaisi rauhallisissa merkeissä! :) Ihanaa joulunodotusta!

Ave

4 kommenttia:

  1. Molemmat asut on tosi kivoja! Etenkin tuon ensimmäisen voisin tummemmilla housuilla kuvitella itsellenikin - mun väripalettiin kun ei oikein näin isoina määrinä tuollainen sinapinruskea sovi. Sulle se sopii kuitenkin upeasti! :)

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mä oon todennut, että mulle sopii nimenomaan syksyiset murretut sävyt, eikä esim. pastellit ollenkaan. Tykkään muutenkin pukeutua värikkäästi, mulla on kaapissa ehkä vaan yks musta paita. :D

      Ihanaa joulua! ♥

      Poista
  2. Kyllä loksahti meikäläisenkin suu auki kun katsoin ikkunasta ulos!! Savon metissä olen minäkin... ;)

    Hyvvee joulua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siilissä oli kyllä kunnon hanget korkeat nietokset, vielä enemmän lunta kuin Kuopiossa! :) Hyvvee joulua! ♥

      Poista