20.3.2016

Hyvä fiilis!

Mulla on kuulkaas pitkästä aikaa ollut oikein ihana viikonloppu! Ei sinänsä tapahtumien puolesta, vaan nimenomaan olotilan! Ensimmäistä kertaa lähes kuukauteen mulla on melko lailla normaali olo, oon energinen ja iloinen. Flunssakin helpotti sopivasti viikonloppuun mennessä, ja ollaankin käyty Tommin kanssa molempina päivinä ulkoilemassa. Eilen tehtiin kevyt kävelylenkki, mutta tänään tehtiinkin jo paljon pidempi lenkki välillä hölkkäillen. Siis se fiilis, kun piiiitkästä aikaa pääsee taas urheilemaan! Mä oon ihan täpinöissäni tästä. :D

Kaiken lisäksi tänään heräsimme molemmat omia aikojamme jo aamukahdeksan jälkeen! Siis mitä on tämä. :D Jopa minä, joka pystyn kevyesti nukkumaan viikonloppuisin vaikka puolillepäivin. Tänään puolestaan ennen puoltapäivää olimme ehtineet jo syödä aamupalat, pyykätä, katsoa pari jaksoa American Horror Storya sekä käydä reippaalla lenkillä ja piipahtaa samalla Toivolan Vanhan pihan pääsiäismarkkinoilla. Mua ei edes väsytä, vaan tunnun olevan energiaa täynnä. Siis näinkö ihmiset normaalisti viettävät sunnuntaiaamujaan? Huomatkaa epäuskoinen hämmästykseni. :D

Ensi viikolla yritän taas aktivoitua myös salin puolella, ja toki aloitan ensin hieman rauhallisemmista urheilulajeista, kuten joogasta ja pilateksesta, ehkä uskallan myös harjoittaa hieman lihaskuntoa. Myös tää ihana keväinen auringonpaiste saa kyllä mielen virkeäksi. Nyt siis on ainakin todella hyvä fiilis, ja pitkästä aikaa oon taas oma energinen itseni!

Meillä on tuossa parhaillaan ruoat valmistumassa uunissa, eikä kello ole edes vielä yhtä! Tässähän ehtii vielä tehdä vaikka mitä! :)

Ihanan aurinkoista sunnuntaita! 

4 kommenttia:

  1. Se on se kevät ja valo! Se antaa niin ihanasti virtaa! :) Mukavaa viikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! ♥ Ihanaa viikkoa sinnekin! :)

      Poista
  2. Ihanaa jos siellä voidaan jo paremmin!! <3

    VastaaPoista